SIKÇA SORULAN SORULAR



Satılan ürünler orijinal mi?

www.gizlidolap.com.tr ’de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.


Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

www.gizlidolap.com.tr  üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
 

Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?
www.gizlidolap.com.tr  verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse 05300397787 müşteri hizmetlerini arayarak değiştirebilirsiniz.


Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için 0530 039 77 87 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.


Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?

Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.


Ürünlerimin temizliğini nasıl yapmalıyım?

www.gizlidolap.com.tr  ürünlerinin hassas ve teknolojik kumaşlardan üretilmesi sebebi ile her ürünün üzerinde bulunan yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır. 


Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Gizlidolap.com.tr ‘den  siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.

www.gizlidolap.com.tr
üzerinden yaptığım alışverişlerde kargo ücreti öder miyim?
Gizli Dolap üzerinden yaptığınız alışverişlerde 15 TL kargo bedeli eklenmektedir. 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo ücretsizdir.


Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.


Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?

Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.


Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?

Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler Gizli Dolap’a geri gönderilir.


Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?

Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir.


Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Ürünün size ulaşmasından itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.


Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?

Ürünü iade süresi geçmeden (15 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak para iadesi gerçekleştirilecektir. Stoklarımızda aynı üründen olması durumunda yeni sipariş oluşturabilmeniz için bilgilendirileceksiniz.